onsdag den 14. december 2011

14.december

Skrevet af Dorthe Schmidt


Jeg elsker, at udfordre mig selv med at lave nye og spændende kort, æsker eller album.
Denne explosion box er selvfølgelig ingen undtagelse - den skulle afprøves.
Er i klar til "billedespam" :)

  
Æsken er lavet af juleblokken fra  DCWV.
Den nederste del af æsken er lavet af rødt glimmer katon. 
Jeg elsker simpelthen dette karton, så det skulle bare bruges.




Når låget tages af æsken foldes siderne ned og et minialbum kommer frem.


I midten står et fint lille juletræ lavet efter denne vejledning.
Julemanden og rensdyr er Quickutz dies.

Der er 3 lag "flapper" som kan løftes op og samles i midten.
De måler 10x10 cm, 9,5x9,5 cm & 7,5x7,s cm.
På bagsiden af alle "flapperne" har jeg sat gamle bogsider.
Alle kanter er selvfølgelig sværtet med distress inks.

Nærbilleder af nogle af de pyntede "flapper"
De små tags i kan se er fra denne pakke fra DCWV.
En lille lap, hvor man kan skrive navnene på årets modtager af julepost samt modtaget julepost.

Her kunne man f.eks. skrive om et hyggeligt besøg eller en lækker opskrift.



Advent tags, hvor jeg med en cookie die har stanset 1-2-3-4 ud i hjørnet. 

Hvad har man fået i julegave.

Oplevelses tags eller opskrifter.

 Jeg kunne sagtens forestille mig dette album brugt som opskriftalbum eller med oplevelser fra en sjov ferie. Der er jo ingen begrænsninger :)

6 kommentarer:

  1. Rigtig fin æske:-)
    Der er bare ingen link til det juletræ????

    SvarSlet
  2. :) Det er der nu :)
    http://www.marthastewart.com/how-to/paper-evergreens?backto=true&backtourl=/photogallery/easy-holiday-crafts#slide_4

    SvarSlet
  3. Den er bare for lækker den æske,
    må helt sikker prøves engang

    SvarSlet
  4. Wauw ... SÅ lækker en æske !!
    Sikke et arbejde :)

    SvarSlet
  5. Ja er enig med Jytte . sikke et arbejde - men fed er den ;-)

    SvarSlet
  6. Rigtig flot æske. Såååå mange fine detaljer.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails