søndag den 11. december 2011

11. December - En værtindegave

Så blev det igen min tur til at lægge lidt inspiration ud her på bloggen. Julen er jo hjerternes fest, så derfor er det vel også passende at værtindegaverne kommer fra hjertet? Det synes jeg ihvertfald ;) Så derfor har jeg lavet en værtindegave fyldt med hjemmelavede fyldte chokolader samt karameller, som er kommet i en dåse jeg selv har pyntet.


Her er hvordan resultatet kom til at se ud - og jeg undskylder den dårlige billedekvalitet, men har ikke haft mulighed for at fotografere i dagslys.



















Der er blevet brugt papir og pynt fra Making Memories, samt die fra Joy og en Snowflake punch fra Martha Stewart.

Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

1 kommentar:

  1. Det er da virkelig en smart ide,
    Håber hun blev glad for den

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails