fredag den 16. december 2011

16. December - En gavepose

Skrevet af Signe Bendorff

Idag har jeg været så heldig at få lov at blogge her hos Anja. Og det har jeg jo masser af tid til idag, for jeg har fået mig en fridag, hvor der bare skal jules og hygges med barnet og manden. Idag er det nemlig min fødselsdag ;)

Jeg har valgt at lave en lille gavepose, der fx kan bruges til de lidt mindre julegaver. Fx. smykker ol. Jeg tror ihverdald at denne pose kommer under juletræet til en af dem jeg giver gave til ;)




Jeg har brugt papir fra juleblokken fra Graphic45, samt lidt fra S.E.I. Jeg har brugt dies fra Nellie Snellen samt Marianne Design. Rundt om posen er bundet et stykke sejlgarn. Til sidst har den fået et lille stempel nede i hjørnet.

Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

1 kommentar:

  1. Rigtig sød og ned pose. Hvor købes sådanne poser, kan ikke finde dem i Faaborg.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails