fredag den 23. december 2011

d. 23.december

skrevet af Susan

Idag er så den sidste dag jeg skal blogge i denne omgang.

I denne juletid er der jo også nogen der har fødselsdage, og de skal jo også have en gave som ikke handler om jul.
Derfor var jeg en tur forbi
http://pinterest.com/
der kan man jo få masser af tid til at gå.
Jeg fandt en lille kurv, som jeg ville lave, da fødselsdages barnet skulle have garn,
Den først kurv blev lidt for lille, så måtte den lige laves en det var noget større.


Den færdig gave kom så til at se sådan ud
Så lige en gang cellofan om og en sløjfe på,så var den klar.
Og modtageren blev meget glad for den.

Ønsker jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår

Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

2 kommentarer:

  1. Ja kurven er super fin, jeg har brugt den med lækker chokolade som en gave

    SvarSlet
  2. Wauw det var godt nok en lækker gave! :)
    Det er så hyggeligt når der bliver gjort noget ud af indpakningen...

    Glædelig jul

    Mvh ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails