tirsdag den 1. november 2011

Pips og Anjashobby give Away

En Give Away ... nææh faktisk hele 2 :)

                            Indlæg skrevet af pips
For et par dage siden rundede jeg mit indlæg nummer 500 på
min blog.
Det er jo utroligt som tiden går - og da især når man laver noget man hygger sig med.
---
Derudover har jeg faktisk endnu en ting at fejre ... jeg er nemlig blevet inviteret til at være gæstedesigner for anjashobby her i November måned, og det glæder jeg mig MEGET til.
Anja har en lækker lækker butik med mange spændende ting, så kig forbi hendes butik HER!
---
Forleden dag mødte jeg Anja til kreativ dage i Fredericia, jeg fortalte hende om min planlagte GiveAway - og sørme om hun ikke også vil udlodde en GiveAway til en heldig vinder.



Så der er altså hele 2 overraskelser at vinde. Og de vil blive udtrukket først i December.
For at deltage i Anjas giveaway skal du:

1. Være følger på hendes blog som du er på nu.
2. Lægge kommentarer derinde i løbet af November. Hver kommentar giver et lod i lodtrækningen.

Og for deltagelse i min giveaway skal du selvfølgelig:

1. Være følger af min blog HER
2. Lægge kommentarer i November måned. Her gælder det også at hver kommentar giver et lod i udtrækningen.
Og så må du selvfølgelig meget gerne linke til Give Awayen (dette indlæg) fra din egen blog. Det er dog ingen betingelse.
---
Du kan godt deltage i den ene give away - uden at deltage i den anden.

Held og Lykke.


--- Tak For Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby www.anjashobby.dk

26 kommentarer:

  1. Selvfølgelig vil jeg da deltage i den spændende giveaway :) Jeg er jo også vild med Anjas dejlige sager :)
    Glæder mig til at se, hvad Pips vil vise os i november :)

    SvarSlet
  2. Hej Anja, jeg vil da også gerne være med i din candy, sådan en lukkede pakke er lo noget der sætter fantasien igang. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Altid klar til at deltage... kunne jo være at man engang vandt.. hi hi... er fast læser og har linket fra på min blog...

    SvarSlet
  4. Først tillykke til Anja med din nye designer. Godt valg. Nu er jeg spændt på, hvad hun finder på at vise her.
    Og selvfølgelig vil jeg da gerne være med i chancen for at vinde din give away.
    Jeg har været fast læser her - næsten altid !

    SvarSlet
  5. Jeg vil da også gerne deltage, den pakke ser spændende ud
    Er fast læser og tilmelder mig selvfølgelig også på Pips side,
    Glæder mig og se hvad du får ud af alle de materialer ud fik med hjem Pips :-)

    SvarSlet
  6. vil da med glæde deltage i din giveaway :-) er meget spændt på hvad der gemmer sig i candyen

    SvarSlet
  7. tusind tak for hyggelig og god inspiration i Fredericia i fredags - elskede dine workshops :)

    Jeg skal selvfølgelig også lige være med i sådan en super Give Away.

    SvarSlet
  8. Jeg er bestemt også interesseret i at vinde candyen.

    SvarSlet
  9. Altid spændende med en pakke.... det vil jeg bestemt også gerne deltage i, glæder mig til at se hvad Pips laver til bloggen i november måned.

    SvarSlet
  10. Tillykke med din nye gæste designer : )
    Jeg har været fast læser længe : ) pga problemer med min Mac må jeg desværre vente lidt, med at linke. Ikke alt kan klares på en iPhone, desværre .
    Men det kommer, så snart jeg har fået liv i den igen : )

    SvarSlet
  11. Fantastisk :)

    Følger begge blogs og det er så god inspiration :)

    SvarSlet
  12. Så prøver jeg også at deltage - har ikke prøvet det før - så håber jeg gør det rigtigt ;-)

    SvarSlet
  13. Følger, ja det har jeg været noget tid ! Det er altid spændende at se hvad der sker her...

    SvarSlet
  14. Ej hvor er det spændende med hele to candies på en gang. Den er jeg med på!
    v.h. Karina

    SvarSlet
  15. En ny dag er oprindet. Så lægger da lige en lille kommentar mere - så man kan få nogle lodder ;-)

    SvarSlet
  16. Du hapser da også alle de gode kortmagere i øjeblikket Anja ;) Hvor dejligt med en giveaway, det giver altid glæde :D

    SvarSlet
  17. Nu har jeg ikke prøvet sådan en give-away før - og når der st´år at man skal lægge kommentarer i løbet af måneden på bloggen - gælder det så kun dette indlæg eller?

    SvarSlet
  18. hei kan jeg være med i din giwavy unsil jeg vet ikke helt om jeg skrev det riktig.
    god november!!!

    SvarSlet
  19. og ja du er flink ha en hygelig dag videre

    SvarSlet
  20. jeg vil si at du har en overaskelse i den pakken så jeg må prøve og få mange lodd!!!!

    SvarSlet
  21. Jeg vil rigtig gerne linke din give away til min blog, men ved ikke hvordan man gør, vil du hjælpe mig med det?
    MVH Jette

    SvarSlet
  22. Hej igen Anja

    Jeg ville lige ind i din butik og kikke, jeg kan se du er/har været indlagt.
    Jeg finder hjælp et andet sted til at indsætte link på min blog.
    Rigtig god bedring, husk nu at give dig tid til at blive rask

    Jette

    SvarSlet
  23. Har linket til din giveaway... Har tidliger eværet så heldig at vinde en candy fra dig, så har helt klart på fornemmelse, at der også er noget meget lækkert i vente for den heldige i denne her omgang.

    SvarSlet
  24. lækker lækker... jeg vil gerne være med ;) er sikker på du har fundet på en super god præmie ;)

    SvarSlet
  25. Sikke spændende - den vil jeg da gerne være med i :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails