fredag den 4. november 2011

Stort tak til Jytte og præsentation af ny gæstedesigner.

Så takker vi af med Jytte som gæstedesigner i oktober og siger velkommen til Dorthe.
Jytte det har været en fornøjelse og se hvad du har fået lavet og vi slutter af med en æske du har pyntet. God vind fremover..





Jeg hedder Dorthe, i Scrap og blogverden nok bedre kendt som Pips.
Jeg er 46 år og bor i Billund.
Min altoverskyggende Hobby er Scrap. Først var det kun kort jeg lavede, så blev det også til lidt æsker og Altered Art, og nu har Layout også stjålet en stor plads i mit scraphjerte. Jeg har en sygelig trang til at finde ting at scrappe med – uanset hvor jeg befinder mig. For nylig var jeg på travetur i Frederikshåb plantage – og pludselig gik jeg og lavede små fuglereder af lyng. Det siger vist alt?




--- Tak For Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby www.anjashobby.dk

4 kommentarer:

  1. Anja, du har gjort et skup, mere kreativ og produktiv scrapper findes vist næppe. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. tillykke til Pips, det bliver spændende at se hvad du finder på..godt valg Anja ;O))

    SvarSlet
  3. Tak for denne gang, Anja .. det har været sjovt, at være med på teamet :)
    Godt valg med Pips - hun er bare super dygtig og laver de smukkeste ting :)

    SvarSlet
  4. Det er så spændende at følge med i hvad Pips laver... og så må man se om man kan nå at blive lidt inspireret af Jytte ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails