tirsdag den 8. november 2011

En værtindegave

Skrevet af Signe Bendorff

Det er jo efterhånden ved at være sæson for en masse besøg rundt omkring, i den anledning synes jeg at det er værd at tænke på hvad man kan lave af værtindegaver.





Jeg har malet tedåserne med Gesso, og pyntet dem med det lækre papir fra S.E.I. På toppen af dåsen har jeg brugt julerosen fra Marianne Design, og på siden har jeg ladet mig inspirere af Dorthes foldede juletræer. Desuden har jeg sat et lille tag ved, så man kan se hvilken te der er i dåserne.


Husk at vi holder Åbent Hus nu på torsdag, d.  10/11-11 kl. 17-20. Jeg håber på at se rigtig mange af jer der følger med herinde ;)


--- Tak Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby www.anjashobby.dk

6 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails