tirsdag den 15. november 2011

Stjernekort.

 af Pips.

Igen har jeg lavet noget ikke julet.
Der er jo også fødselsdage og andre mærkedage - selv i juletiden - hihi.
Til det første Stjernekort - der iøvrigt er lavet efter denne TUT , har jeg brugt papir fra PiON, bladene er punchet og embosset med Nellie Snellen punch, blomsterne er af de nye lækre Anja har fået hjem, det samme er blonden.

 Og her en anden udgave af samme kort. Her har jeg brugt papir fra Sandy Lion og igen diverse pynt fra anjashobby.
 Sådan ser kortet ud når det er åbent.
Og næste gang jeg hitter på noget  bliver det såmænd nok juleting igen.

--- Tak for Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby www.anjashobby.dk

9 kommentarer:

  1. Fedt og anderleds kort. Skal helt klart prøves.

    SvarSlet
  2. Ja det er et sødt og smaddernemt kort at lave, og det tar bare ingen tid. Dem har jeg lavet tons af de sidste mange år, men har gosdt setr, at de er kommet meget frem igen, men de er også smaddersøde til mange lejkligheder, og dine eksempler er rigtig flotte, især er jeg lidt vild med herre udgaven, den er bare fed.

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er det flot, og med julepapir og julepynt ville det da blive alletiders julekort. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Synes det er rigtig fint. Det ville jeg gerne selv prøve at lave. Må se om jeg kan finde en tut et sted på dette kort :o)

    SvarSlet
  5. waue super flot kort det vil jeg afprøve. flot flot

    SvarSlet
  6. Rigtig flot kort - den stjerne skal jeg vist prøve af på et julekort :)

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte kort. Og netop lige i den kommende tid.
    Tak for tut.

    SvarSlet
  8. Spændende og andeledes kort. Vil helt sikkert også være flot i juledress :)

    SvarSlet
  9. Rigtig flot.
    Dorthe havde også lavet et. vi havde med på messe.
    Det var folk også helt vilde med og hun måtte fortælle mange gange hvordan det blev til

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails