fredag den 18. november 2011

En lille gaveæske.

 af Pips

I dag har jeg lavet en lille gaveæske efter denne TUT 
igen har jeg brugt papirer fra "Twinkle" serien fra making memories - og forskelligt lækkert pynt fra anjashobby.

 æsken er ikke så stor - men små gaver kan jo også være lækre - hehe.
 Sådan ser æsken ud når den er åben.
Jeg har lavet en tut på julekortholderen af en gammel bog - den er på min blog  her
God (kreativ) weekend.

--- Tak for Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby http://www.anjashobby.dk/

4 kommentarer:

  1. Rigtig sød æske - glæder mig til at få tid til at afprøve nogle af alle de flotte ting du laver.

    SvarSlet
  2. Vild lækker æske .. den er bare så flot pyntet :)

    SvarSlet
  3. Sys det er en super sød æske,... Måske det er sådan jeg skal lave til en pengegave i næste uge ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails