fredag den 25. november 2011

Det sørme, det snart - December

 af Pips
og dermed er min tid som Gæstedesigner her hos Anja også snart slut.
Det har været hyggeligt og sjovt - og udfordrende :) og mon ikke jeg lige når et enkelt indlæg mere inden November slutter *G*
Jeg har i dag hygget mig med grønne farver og de søde englebilleder "Angel Collection" fra Melissa Frances.
Det fik jeg disse 3 kort ud af. 


 Ønsker Jer alle en fantastisk Weekend

--- Tak for Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby www.anjashobby.dk

5 kommentarer:

  1. Rigtig søde kort - elsker den ramme - er det en punch?

    SvarSlet
  2. Sikke smukke kort (igen), Pips .. det har været en fornøjelse at se dine smukke ting på Anjas blog :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle søde kort du har lavet Pips, hvordan skal Anja klare sig uden dig?
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Sys det har været dejligt at du har været gæstedesigner her på bloggen... du har lavet såååå mange dejlige ting ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails