lørdag den 17. december 2011

17. december

Skrevet af Dorthe Schmidt

Denne gang vil jeg vise jer en super sød og enkel (og det mener jeg virkelig) julepostkasse.
Jeg kunne ikke stå for den, da jeg så den på en af mine "blogrundfarter".

Jeg fandt vejledningen på denne blog, hvor i kan finde opskriften og videovejledning til 2 forskellige str.

Jeg har brugt julepapiret fra DCWV, julestjernen fra Marianne Design, julemanden er fra dette lækre Vintage juleark , stemplet på flappen er fra Inkido og borden er lavet med en Martha Steward punchsæt ala dette.


Jeg syntes, den er en sød måde at opbevare årets julepost eller måske som værtindegave med lidt hjemmelavet konfekt eller vaniliekranse.

Fortsat god weekend til jer allesammen.
Knus Dorthe


Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) 
Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er den bare søde. Den skal helt klar prøves at laves.

    SvarSlet
  2. Rigtig sød, ville også have lavet en, men er ikke kommet så langt endnu

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails