onsdag den 21. december 2011

21. December - Lidt juleophæng

Dagene nærmer sig med hastige skridt juleaften, og måke skal man til at tænke på om man vil lave lidt pynt til juletræet? Eller måske bare til stuen?

Jeg har gjort forsøget og lavet disse juleornamenter:






Jeg har brugt finérornamenterne man finder hos Anjas Hobby. Først er det malet hvide med gesso, og herfter pyntet med papir. På de grønne her jeg brugt skabelonerne og embosset med grøn Distress Embossing. Herefter er det pyntet med misteltenen fra Marianne Design.
På det blå har jeg også brugt skabelonen, men her har jeg dog brugt Rangers Snow Cap dabber. De blå er pyntet med julerosen fra Marianne Design samt grangrenpunchen fra Nellie Snellen.

Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

3 kommentarer:

  1. De er bare så søde - kan dog ikke finde finér ornamenter på din hjemmeside...

    SvarSlet
  2. super søde julekugler til ophæng

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails