tirsdag den 20. december 2011

20.december

Skrevet af Dorthe Schmidt


Nu tændes tusind julelys
på jorden mørk og rund,
og tusind stjerner stråler smukt
på himlens dybblå grund.

Og over by og land i nat
går julens glade bud,
at født er Herren Jesus Krist
vor frelser og vor Gud.

Du stjerne over Betlehem
oh, lad dit milde lys
oplyse alt med håb og fred,
så kærligheden ses.

Lad hvert et hjerte, koldt og mørkt,
se strålen mild og blid,
en stråle af Guds kærlighed
i signed juletid.


Jeg elsker denne smukke sang. I min familie er den en af de sange der skal synges juleaften.
Juletiden er fuld med traditioner, hygge og forberedelse til denne ene aften. 
For mig er julehygge julepynten,julebag og dekorationer med lys.

Derfor vil jeg gerne vise jer denne lanterne.

Den er lavet udfra denne vejledning.
Jeg har brugt papir fra Cart-us "Christmas Collection" , Julestjerne fra Marianne Design , grangrenen er en punch fra  Nellie snellen og billedet af julemanden er fra dette lækre vintageark.
Den kræver lidt øvelse og tålmodighed, men er bestemt hele arbejdet værd.

"Glasset" er transperant som er embosset i en embossingfolder med snefnug.

Man kan bruge et batterilys eller fylde dem med lækkert chokolade.

Den neutrale bagside.

Knus Dorthe



Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

3 kommentarer:

  1. En utrolig smuk julelanterne. Tak for linket. :)

    SvarSlet
  2. Enormt flot lanterne - har slet ikke mod på at gå i gang med den :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails