mandag den 12. december 2011

12.december

Et enkelt julekort fra mig i dag. Jeg har brugt forskellige ting ud over papiret fra den lækre juleserie fra butikken.

Det er dejligt nemt at lave julekort med en enkelt serie, hvor alt passer sammen. Jeg har brugt glossy stickers, blomster, stofbrads og bånd fra serien. Derudover har jeg selvfølgelig brugt papir fra serien.


Et lille closeup af den fine glossy-sticker.

Håber du fik lidt inspiration til produktionen af årets julekort.

Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøg vores netbutik: www.anjashobby.dk

4 kommentarer:

  1. Sødt kort.... øhhh.. tror jeg er gået glip af hvem der har vundet din giveaway....

    SvarSlet
  2. Det står i indlæg 3 december hvem der vandt men jeg kan da godt fortælle dig det gjorde Jeanne/Shelle86

    God dag.
    ANja

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails