tirsdag den 6. december 2011

6. december te lys kort

                                            skrevet af Susan Holm




6.december og det blev min tur til, at vise hvad jeg har gang i.


Jeg har set rund omkring på nettet, at der er mange der laver de sødeste te lys kort og der findes mange forskellige slags. 
En af dem jeg har lavet er denne
Jeg valgte og lave den af silver valley fra S.E.I. synes det er sådan et flot papir.
Snefnuggerne har jeg punchet i foto papir, de skinner så flot til papiret. 
Stemplet er embosset med hvid embossing powder.


Inden i har jeg valgt og lave en lille lomme til et tag.
Alle hjørne og kanter er sværtet med Distress Ink Chipped sapphire.


Til sidst et billed af nogle af de ting jeg har brugt for at lave kortet

--- Tak Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby www.anjashobby.dk

5 kommentarer:

  1. Rigtig sød værtindegave. Snefnug punchen kan en købes hos Anjas hobby?

    SvarSlet
  2. Desværre er de udsolgt i denne omgang:-(
    Mvh Anja

    SvarSlet
  3. Jeg er meget glad for min snefnug punch og ville ikke undevære den

    SvarSlet
  4. Flot kort incl. lys:-)
    God aften

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort. Ja de snefnug er bare SÅ søde...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails