torsdag den 8. december 2011

8 . december

                                                       skrevet af Susan

I dag er det så allerede d. 8. december.

Jeg er ikke helt færdig med, at lave julekort på bestilling.
De sidste 2 er lavet til en pige, der gerne vil have nogle julekort, som er lavet specielt til hendes veninder.
Den ene i New Zealand og den anden i Japan,

Det sorte kort som skal til New Zealand, skulle være sort, med glimmer og noder.
Jeg valgt og sætte en dansk jule sang på forsiden.
Kanterne i hele kortet, har jeg lavet med dobbelt klæbende tape og kommet glaskugler på, synes det giver sådan en flot frost kant.







Det sidste kort for idag, skal til Japan. Det skulle være julens farver.


--- Tak Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby www.anjashobby.dk

9 kommentarer:

  1. To dejlige julekort, de er flotte begge to, men jeg tror nu nok jeg bedst kan lide de danske julefarver. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine begge to.
    Og de skal da rigtig på rejse :)

    SvarSlet
  3. Skønne kort og de skal jo langt hjemmefra:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de smukke. Tænk at eksportere julekort.....sjovt.

    SvarSlet
  5. Lækre julekort som skal på rejse .. de skal helt sikkert nok gøre glæde, hvor de når frem :)

    SvarSlet
  6. det må da skabe glæde rundt om i verden, det er nogle smukke kort
    knus fra

    www.hanneby.dk

    SvarSlet
  7. Jeg er SÅ vild med det første af kortene. VIRKELIG flot.

    SvarSlet
  8. Tak for alle jeres søde kommentar.
    Pigen er skal bruge dem er også meget glad for dem.
    Lige som hun gerne ville have det.
    Det er jo dejligt når det man laver gør flere glade på vejen .-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails