lørdag den 3. december 2011

3 December

Først vil jeg vise det sidste kort fra Dorthe/pips og sige en stor tak for alt hendes skønne inspiration, det har været en ren fornøjelse og vi håber at kunne låne dig engang igen.
Så har jeg været igang med at lege med 2 LO´er et til min julebagebog hvor dette er forsiden og den anden til mine billeder for julen i år og dette er også forsiden, det er brugt en masse glimmermist, stempler, guldembossing og skriften på den ene LO er skåret på min cricut.


Så blev det også til 4 julekort, hvor der også er leget med stempler, embossing, spellbinders og glimmer.




Så er der blevet lavet lidt jule pynt af bølgepap og den skønne julepapir fra mm lidt bånd kunne der blive en stjerne, så har jeg lavet en juleranke med en af Martha stewards punches, det er hurtigt og nemt og ungerne elsker og lave dem i forskelligt papir da det går så hurtigt og nemt.


Og sidst men ikke mindst vil jeg sige et stort tillykke til vinderen af giveaway som blev:
Jeanne/Shelle86 er du sød og sende mig din adresseoplysninger på: anjashobby@mail.dk
Rigtig god weekend til jer allesammen




-- Tak For Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby www.anjashobby.dk

8 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine ting, du har lavet.
    Tillykke til heldig Jeanne.!
    God 3. december.

    SvarSlet
  2. Hvor har du været flittig

    SvarSlet
  3. tillykke til den endnu engang heldige Jeanne.. du er da en lykkelig pamjulemus i denne måned ...;O))))))
    og så må jeg sige anja at dine sager her er virkeligt smukke specielt stjernen med bølge pap fald i min smag. og så vil jeg sige dig tusind tak for gaven jeg fik tilsendt forleden som jeg vandt icybercrop, lækkert.

    SvarSlet
  4. Det er nogle flotte juleting I har lavet - rigtig søde guirlander.

    SvarSlet
  5. Du siger bare til Anja :) :) jeg er (næsten) altid klar til lidt Scrap.
    Tillykke til den heldige Shelle86/Jeanne

    SvarSlet
  6. Flotte julesager, du har lavet, Anja.
    Tillykke til Shelle86 med gevinsten :)

    SvarSlet
  7. Dejlige ting som er lavet, rigtig god søndag

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fine juleting du har lavet. Den gurilande er bare så flot.
    Rigtig dejlig 2.søndag i advent.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails