mandag den 23. april 2012

Æske til chokolade

Hej
Så fik jeg lavet mig en lille sød æske og fyldt chokolade i. Vi skulle nemlig i byen en lørdag og så var den jo super dertil.
Jeg har brugt basic grey kissing both serien
Bling
En joy swirl
Stempel fra sizzix og sværten er de nye tuscher fra Tim Holtz, de er geniale.
Blomster og noget fra nogle klare ark jeg har som jeg bruger når der skal laves vinduer i æsker
Forskellige bånd og hjertecharms
Modellen har jeg fundet på en svensk blog mener jeg, og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den....så hvis nogen kender den må i meget gerne skrive et link ellers skal jeg nok skrive det ind når jeg lige finder den igen...Det er vidst mandag idag:-)







Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

7 kommentarer:

  1. En sød lille værtindegave. Meget mere personlig end en blomst.

    God mandag.

    SvarSlet
  2. Hvor er den altså sød :)

    SvarSlet
  3. Fin æske til godterne....

    SvarSlet
  4. Sød æske. Jeg så den hos Randi Thorsen. http://egenblogg-rantho.blogspot.dk

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails