søndag den 1. april 2012

Palmesøndag... Påsken nærmer sig...

Skrevet af Signe Bendorff

Påsken nærmer sig, og vi skal vel alle på et enkelt eller flere påskevisit? Og hvad så med værtindegaven, køber du en blomst eller laver du noget selv?


Her kommer en ide til en meget simpel værtindegave med lidt påskesnoller.




Jeg har brugt papir fra Basic Grey, som jeg synes passer rigtig fint i farven til påskesager. Teksten har jeg standet på min Big Shot, ligesom lablen hvor teksten er limet på. Chokoladen er lagt i en celofanpose, og toppen er herefter sat på.



Jeg håber i kan bruge ideen. Det er en meget hurtig værtindegave, så i kan endnu nå at lave den ;)





Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails