mandag den 8. oktober 2012

Så skete der lidt igen. Den ene af mine drenge bliver 18 og det skal fejres, fik lidt af hans indbydelser færdig igår. Jeg er ikke super god til når det er i vores egen familie og bruge det samme papir osv så jeg snuppede de skønne blokke fra Echo park, paradise beach og so happy together. Ideen fra kortet er liftet fra Pinterest. Jeg har brugt en die fra Nellie snellen til at sætte stickers med teksten indbydelser på.
Dejlig dag til jer derude,,,er i begyndt på julekortene?? Jeg skal vidst snart igang.








Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige kort fu har lavet Anja ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde! Jeg tror jeg vil lave en lignende bunke og have liggende til når der er børnefødselsdage...

    SvarSlet
  3. Rigtig fine kort, du har lavet.

    SvarSlet
  4. Rigtig skønne indbydelser,
    tak for kikket og rigtig god uge :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails