torsdag den 11. oktober 2012

Forskud på julesyslerne...

Skrevet af Signe Bendorff

Jeg været igang med at lege lidt med resterne af det julepapir jeg købte sidste år. Blandt andet det lækre pynt fra Making Memories, som jeg bare måtte eje mere af selv da vi nåede januar.

Her er lidt af årets til og fra mærker. Enkle, men stadig elegante.

 De lyse tags er skåret på Slicen, hvor de mørke er købte.


 Til de to tags herover har jeg brugt færdig pynt fra Making Memories, samt et julestempel fra Anjas Hobby.



På de to tags herover er der brugt papir fra en juleblok jeg købte hos Anja sidste år. Der er til det ene brugt en die med en kagemand, og til den anden en juledie fra Marianne Design.

 Her har jeg brugt snefnugpunchen fra Martha Stewart, samt tekststempel med teksten god jul.

Det sidste er også med papir fra en juleblok ejg købte sidste år, hvor en af siderne var med forskellige motiver, derfra er rammen med hjorten taget. Man kan måske lige skite at der også er sat en glædelig jul sticker i hjørnet, samt brugt guld stickles rundt i kanten.

På alle tags har jeg desuden brugt Distress Ink.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails