onsdag den 5. september 2012

Et mandekort... Sikke en opgave....

Skrevet af Signe Bendorff

Ihhh, hvorfor er det lige at det er så svært med de pokkers mandekort?
I lørdags skulle jeg til min fætters 60 års fødselsdag, og jeg skulle selvfølgelig lave et kort i den anledning. Et rigtig mandekort, til en mand der går MEGET op i biler.

Allerede fra start af vidste jeg at jeg ville lave det i kraft-karton, og bruge min embossingfolder med tandhjul. Men der standede projektet så også lige. Det var godt jeg var sammen med Dorthe, så lige kunne sparke mig i den rigtige retning.

Efter flere timers brug, blev det til dette kort.

Som sagt er kortet lavet i kraft. Til baggrunden har jeg brugt en embossingfolder fra Cuttlebug, og den er efter den er embosset blevet sværtet med Distress Ink. Herudover har jeg brugt to Tim Holtz dies - henholdsvis tandhjul og bil, lidt natursnor samt en smule maskingtape. Alle dele er blevet sværtet godt, og både baggrund samt pynt er blevet varmembosset lidt rundt i kanten med en metalfarvet embossingpulver.
Til sidst har den fået en diskret lille Tillykke-sticker.

Kortet er lavet således at der er plads til at sætte penge ind indeni.


God dag ;)


Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

2 kommentarer:

  1. Det var bestemt besværet værd, for hvor blev det fint.
    Rigtig fin model, som jeg lige prøver at huske.

    SvarSlet
  2. Det synes jeg du er sluppet rigtig godt fra, dejligt med hjælp når man står lidt fast.
    klem Dorte

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails