fredag den 6. april 2012

Sangskjuler og kort

Jeg synes tit det er svært at finde på noget smart til konfirmationssangene. Men Anja har fået nogle rigtig flotte papirsposer, der fint kan dekoreres og bruges til sangskjulere til årets konfirmationer. Den jeg har valgt er den største, den måler ca. 16x20 cm.

Jeg har valgt at pynte posen på begge sider. Det gør posen lidt mere stiv og derfor kan den bedre holde sangene uden at falde sammen.


Jeg har fået lov til at lege med nogle af de nye ting som endnu ikke er kommet på netbutikken. Men send Anja en mail, hvis der er noget du meget gerne vil købe. Så er jeg sikker på at hun straks smider dem i butikken.

Jeg har brugt:
Papir fra Basic Grey:
Papirspose
Blonde
Framelits - Stempel og dies fra Hero Arts og Sizzex (den lille fugl øverst oppe) no. 657774
Stempel og embossingfolder fra Hero Arts og Sizzex (det store blomsterstempel) no. 657772
"konfirmation" stickers hvid


I samme stil har jeg lavet dette kort. Jeg har brugt resterne af papiret fra sangskjuleren.




Derudover har jeg brugt:
Core'dinations marine blue


Lavet af Benita

Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

3 kommentarer:

  1. Den er vel nok fin, den sangskjuler. Og kortet sandelig også.
    God påske til jer.

    SvarSlet
  2. Så flot den sangskjuler er !!
    Sjovt nok har jeg også lige dekoreret en pose (vist også købt hos Anja) .. min er bare lille bitte :)

    God påske :)

    SvarSlet
  3. Rigtig flot sangskjuler og kort.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails