søndag den 22. april 2012

Konfirmationskort til drenge

Skrevet af Signe Bendorff

Som det sidste i denne uge, vil jeg vise et par konfirmationskort jeg har været igang med at lave.

Jeg ville lave nogle kort der kunne bruges til drenge, da det ofte kan være svært ikke at få lavet noget der er alt for piget.


Til dette kort jeg valgt at bruge blomster - en sølvfarvet fra Prima samt en sort hjemmelavet blomst. Herudover har jeg brugt papir med teksten konfirmation samt et lille skilt med en sticker. Simpelt og holdt i "drengefarver".

Til næste kort har jeg brugt samme papir som til det forrige.


Dette har jeg valgt at lave endnu mere simpelt, og har kun lige sat et par tandhjul på som er dabbet med cobber dabber fra Ranger. Man kunne på dette kort godt vælge at sætte et "skilt" på med en tekststicker.



Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails