fredag den 2. marts 2012

Det er utroligt så stor forskel farver kan gøre! Jeg har brugt det samme møsterpapir til disse to kort, men det giver to meget forskellige kort.



Jeg har brugt et lækkert småblomstret papir fra 4heures37 og to ark karton, der passede til i farven. Derudover har jeg brugt en fantastisk anvendelig kantpunch fra Martha Steward, nemlig Doiley lace. Stemplet af den fine asiatiske pige er rigtig godt at stemple med. Har endnu ikke prøvet at det har stemplet halvt. Stemplerne fra Marianne Design kan godt anbefales! Til sidst har jeg sat en sort sticker på med teksten Tillykke. De er faktisk ret anvendelige til hurtige kort. Jeg er især vild med dem med sort tekst.

Så tænk over hvilke farver karton du bruger til dine kort. Det giver en forskel. :) God fornøjelse! Hilsen Benita

Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails