torsdag den 22. marts 2012

To forskellige kort...

Skrevet af Signe Bendorff



Idag har jeg valgt at lave to forskellige kort til jer. Jeg har brugt papiret fra Basiv Grey.




Først et meget nemt og simpelt kort. Det er lavet til et bryllup, men bruden havde ikke slør, derfor er der heller ikke slør på kortet.






Jeg har brugt min Big Shot til at standse brudeparet ud med, og ellers er det blot et helt simpelt kort.






Det andet kort jeg har lavet er med papir fra samme serie som den forrige.


Jeg har pyntet kortet med et skønt fotomotiv, en papirkageserviet, lidt blonde og lidt blomster. Desuden har jeg sat et banner på kortet, hvor jeg på banneret har sat et Tillykke-stickers.



Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Jeg håber du kigger forbi igen senere på ugen hvor der vil være lidt konfirmationsforberedelser.

Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails