onsdag den 14. marts 2012

Lidt kort

Her er et par hurtige og simple konfirmationskort, motiverne er skåret på slicemaskinen.

Her har jeg brugt lidt rester og en af mine ynglings punche fra Nellie snellen som du kan finde her  er vild med de blade.

Her har jeg brugt slicemaskinen til at skærer ordene og brugt et billede fra disse ark og en Martha Stewart punch

Så er der også plads til at lave meget hurtige kort til både fødselsdag og påske du kan finde materialerne her







Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

5 kommentarer:

  1. Søde kort, der er vist nogen der har haft travlt :-)

    SvarSlet
  2. Sikke mange søde kort du har lavet, specielt de første med korsene er bare så fine og elegante.

    SvarSlet
  3. Flotte kort. Jeg kan især godt lide de første tre. De er enkle og fine.

    SvarSlet
  4. Du har godt nok fået lavet lidt kort :)

    De vildt søde de sidste.. i sær den med de grå bamser
    kan jeg rigtig godt li :)

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort - syntes rigtig god om konfirmationskortene -
    flotte kors, suk:)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails