tirsdag den 20. marts 2012

En vase til de små forårsblomster...

Skrevet af Signe Bendorff



Så har jeg været igang med at lavet lidt inspiration til de små forårsblomster. For har man ikke lige en lille vase der passer til de nydelige vintergækker, så kan man bare lave sin egen.



Her har jeg brugt en flaske hvor der har været kaffefløde i. Nemt at dekorere, men man kan også bruge andre små flasker eller glas.









Jeg har brugt papir fra den lækre serie af Basic Grey. Det er rigtig lækre forårsfarver, og der er også lækre stickers til.


Hvis der er nogen der synes de har set vasen før, så er det ikke helt forkert. Vasen har været vist i Natholdet, for Anders Breinholt er nu den lykkelige ejer af vasen.



Følg med her på bloggen den kommende uge, hvor jeg vil i lave flere forårsforberedelser.



Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails