mandag den 3. oktober 2011

Månedens designer

Om mig

Mit foto
Jeg hedder Jytte, pt. 48 år og bor i Odder. Min store interesse er at lave kort og andre projekter i papir og karton. Gennem det sidste års tid, har jeg virkelig fået øjnene op for scrapbooking og er nu bare fuldstændig forelsket i alt, som bare har det mindste med scrap at gøre. Kortkunstner, scraptosse, papirfreak ... ja, det er altså mig :o)
Jyttes blog finder du her: http://jytteskortoggodt.blogspot.com/


Jytte har været igang med at lave julekort med nogen af alle de skønne juleting som er kommet i butikken, Jytte vil i løbet af Oktober vise lidt på bloggen, tak for det Jytte og besøg endelig hendes blog den er et besøg værd.









--- Tak Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby www.anjashobby.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails