fredag den 7. oktober 2011

En lille værtindegave

Skrevet af Signe Bendorff Hansen

Så er det blevet weekend, og skal man i byen er der lige tid til at lave en lille værtindegave. Her har jeg pyntet en pakke toffifee, så den pludselig ser dejlig indbydende ud. En hurtig værtindegave der ligner en million, men som er til at betale for de fleste.






Jeg har brugt det skønne papir fra mærkerne S.E.I og Glitz, samt skønne stempler fra Stampavie der er farvelagt med akvarelblyanter. Desuden har jeg brugt mine Spellbinder dies, samt liquid pearls til lidt highlights rundt i kanten af mine udstandsninger.

Jeg håber i har fået inspiration til værtindegaven, og vil blot ønske jer en rigtig god weekend!



--- Tak Besøget, Kreative Hilsener fra Anjas Hobby www.anjashobby.dk

2 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig søde æsker. Og en sød værtindegave.
    Gad vide hvor mange æsker man skal købe, for at der stadig er noget chokolade tilbage at putte indeni omslaget ? hæhæ

    SvarSlet
  2. Rigtig søde æsker... Dem må jeg bare prøve at lave en dag... :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails