søndag den 23. januar 2011

Sidste medlem af Anjas designteam siger goddag!

Benita

Jeg er mor til to livlige unger og nyder mit liv med min mand, hvor jeg arbejder som lærer på den lokale skole og scrapper alt det, jeg kan få tid til i fritiden. År 2004 blev året, hvor jeg begyndte at scrappe, da jeg blev gravid med mit første barn. Intentionene var at lave min egen "barnets bog" om ham. Det blev ret hurtigt til en dyb fascination af papir, dimser, blomster, blonder og alt det andet, der hører til scrapbooking.

Jeg laver mest layouts, men er inden for det seneste år også begyndt at lave kort. Faktisk kan jeg godt lide de fleste stilarter, men mit hjerte banker nok mest for den gamle, slidte stil og den stilrene, grafiske stil. Nye teknikker og anderledes måder at lave ting på, er også en af de ting jeg holder meget af ved denne kreative hobby.

Udover at være designteam hos anjashobby er jeg medejer/designteam af vintageudfordringen og skribent på scrapsisters. Min private scrap-blog finder du her.

Jeg glæder mig til at være en del af teamet her hos Anja, og bidrage med nogle fif og ideer her på bloggen samt møde jer i butikken til nogle spændende kurser.

1 kommentar:

  1. Tillykke til dig Anja, med det stærke hold du har samlet. Det kan kun blive godt.
    Og TILLYKKE til jer designere med jeres nye jobs.
    Jeg glæder mig meget til at se jeres ting og finde inspiration her.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails