søndag den 23. januar 2011

Præsentation


Jamen jeg er også blevet en af de heldige udvalgte til, at være med i Anjas design team.
Jeg hedder Susan, er snart 45 å, bor i Ullerup med min mand Mogens.
Sammen har vi 2 sønner (16-19år) og 1 datter (21år) og hunden Zenta.
For ca. 7år siden, var jeg på et begynder kursus hos Anja og blev bidt at det.
Jeg laver mest kort, har kun lavet ganske få scrap sider.
3d indgår meget i mine kort, men er også begyndt og blande andre stilarter ind.
Jeg elsker og være kreativ, det er en dejlige måde og slappe af på.
Desværre har vi for lidt timer i døgnet.
Glæder mig til, at være med her i teamet, da det er nogle dejlige/ kreative piger, jeg skal være sammen med.
Mig kan i også møde i butikken, når Anja har brug for en fridag, på bloggen eller på nogle af de kurser, som jeg skal afholde.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails