onsdag den 1. december 2010

1 december


Så fik vi slået hul på december og sikke en december.....det har været hundekold med sne og blæst, jeg tog hjemmefra kl 7 i morges og er lige landet så nu vil jeg putte lidt under et varmt tæppe og se alle de julekalendere der nu kommer. Idag blev det kun til en hurtig æske toffifee som skulle være en lille ting til en reception jeg var til efter job, det er noget af det nye papir fra Tilda serien som jeg syntes er skøn og til en dejlig pris..Så er det ellers spændende og se om jeg sner inde hvis jeg da kan komme frem til butikken imorgen. Fortsat god aften og pas på jer selv hvis i skal ud og kører. Jeg beklager den dårlige billede kvalitet det er taget med min mobil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails