torsdag den 16. december 2010

16 december



Ja så kom jeg altså hjem alligevel, snestormen blev ikke så slem hernede hos os i Sønderborg som jeg havde frygtet. Så symaskinen blev luftet og der blev syet små mini julesokker til pakkeleg, så kommer der lidt guf i. Jeg har hentet nogle billeder ned fra nettet også klippet rundt om motivet for derefter at stryge motivet på. Fortsat god aften derude, nu er det snart weekend, jeg holder nemlig fri på lørdag og uha hvor jeg glæder mig til at hygge med mine dejlige unger. Nu skal der snart ses håndbold.

3 kommentarer:

  1. Ja, der er ikke så meget sne, som vi havde forventet - men glat er det.
    Godt du kom hjem, så du kunne få syet sådan nogle søde små julesokker. God ide.

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde.
    Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails