tirsdag den 30. november 2010

En dag til start



Ja så blev det tirsdag og der er nu kun en dag til vi starter en måned med masser af forventningsglæde, med masser af tanker til alle dem som har det mindre godt end os og dem vi har mistet gennem årene og masser af taknemlighed fordi jeg ihvertfald er heldig at have en dejlig mand, skønne børn, masser af søde kunder og mennesker omkring mig, jeg må ihverfald ikke klage og jeg nyder alle 24 dage i december med glæde.
Her kommer der lidt til og fra kort som er lavet med manilla mærker, sværtet med distress ink, vintage photo som er en af mine favoritter, jeg har brugt Marianne designs skabeloner til snefnug, glimmer og Nellie snellen julestjerne punch, de hurtige er nogle stickers fra kars...rigtig god aften vi skrives imorgen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails