mandag den 9. februar 2009

Fastelavn




Som altid syntes jeg at have masser af tid til de forskellige ting der sker året rundt, man kender jo dato så hvor svært kan det være og blive færdig:-) men som altid kommer tingene alligevel bag på mig, hvordan kan en uge gå så hurtigt, havde vi ikke lige mandag??? og pludselig står vi og det er fredag, ja ja men Oliver kom hjem i torsdags med en indbydelse om at han skulle til fødselsdag lørdag og derfor skulle være klædt ud for de skulle slå katten af tønden. Og som altid har jeg sat en ære i at sy deres fastelavnstøj selv, for det første syntes jeg det er drøn ærgeligt det ligner hinanden allesammen til fastelavn også syntes jeg bare det syntetiske fastelavnstøj man kan købe bare er klamt, ja undskyld men det syntes je altså. Nå men Oliver ville være ninja og da jeg jo kun havde fredag til at sy gik det idt hurtigt men drengen var tilfreds og han blevslog det sidste bræt ned så han blev også katte droning så stolt var han også. Flot min dreng:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails