torsdag den 12. februar 2009

Ja dagene flyver afsted, jeg er vågen om natten og på arbejde om dagen,,,så det bliver ikke til så meget kreativt. Frederik er syg igen og han vil kun være hos mig om natten så jeg er glad for jeg har lang weekend nu. Han har igen mellemøresbetændelse og bronkitis, glæder mig til at se hvad ørelægen siger på tirsdag. Ungerne har nydt at være hjemme idag sammen med deres far som jo endelig kunne have barenet første sygedag efter at være ansat og ikke selvstændig. Også dejligt for mig så jeg ikke skulle melde barnets første sygedag.
Jeg har lige sat nogen konkurrencer igang påhttp://www.kreahulen.dk så skynd dig ind og vær med det er 3 katagorier, filt, kort, og scrapboooking. Der gives en præmie i hver katagori og man har indtil 12 marts. Nu vil jeg skynde mig og læse lidt for ungerne også ellers tidligt i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails