torsdag den 3. februar 2011

Unikt konfirmationskort

Skrevet og lavet af Dorthe Schmidt.

Jeg elsker altid komme på "blogrundfart" og kigge på alle de smukke kreationer, der bliver lavet rundt i de små hjem.
Jeg gemmer billeder af smukke kort, LO, smukke detaljer dvs. alt der fanger min opmærksomhed bliver gemt.
Jeg så et kort for nogle år siden, og har haft billedet gemt på computeren meget længe.
 Jeg syntes, at det ville passe perfekt til en stilfuld konfirmant.
Men nu skulle det altså afprøves og sådan blev resultatet:

Materiale:
Orange papir: Imaginisce - I Dig Dinos (kortbasen).
Stribet papir: Imaginisce - Petrified Wood.
Brunt katon.
Råhvid katon
'Sværte f.eks.Distress Ink  "Brushed corderoy" fra Ranger.
Små brune brads.
Dobbeltklæbende tape.
Flydende lim.

Teknikker:
Jeg har med lidt møje og besvær fået lavet skabelonen til kortet udfra billedet. 
Alle kanterne er sværtet og en lille smule distresset.
Delene er sat sammen med tape eller lim.

Jeg arbejder på at lave en skabelon til kortet, så i også kan lave kortet.
Hvis jeg med dette kort har fanget jeres opmærksomhed, så skal i holde øje med bloggen for nærmere information over weekenden.

Hilsen Dorthe

3 kommentarer:

  1. Nøj et skønt kort Dob det ville da være super skønt hvis du kan lave en skabelon,,,flot flot arbejde

    SvarSlet
  2. KANON FLOT KORT.
    Den skabelon ville jeg også gerne have fingerne i :-)

    SvarSlet
  3. Det er bare superperfekt ! Glæder mig til at se skabelon til kortet !
    Knus Hjørdis ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails