onsdag den 21. januar 2009

Så er jeg her igen

Frederik i dagpleje hos far
Daniel som bliver 5 i næste uge, hygger med lillebror Frederik

Mine grovboller, med gulerødder


Ja og mit køb fra panduro:-)



Ja så kunne jeg endelig komme på igen!!! Mit net virkede ikke ordenligt men nu skulle den være der, håber jeg! Nå men jeg må sige jeg kunne altså ikke gå helt forbi panduro efter en tur i kolding og måtte lige købe lidt hobbyting. Har desværre ikke haft tid til at prøve det, men håber da at kunne vise lidt efter weekenden, men nu må vi se der kommer jo gæster da Daniel jo allerede bliver 5 i næste uge den lille charmetrold.




Alle er mere eller mindre stadig forkølet og vi er ved at være godt trætte at det. Jeg har lige bagt boller og ha ingen opskrift på dem da det er rester, ja havde noget reven gulerod som skulle bruges, lidt sojamælk og æg og en håndfuld hist og pist:-) så nu vil jeg snuppe mig en kop kaffe og en lun bolle, mmh




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails