tirsdag den 1. maj 2012

Konfirmationskort

Det kommer sikkert ikke bag på jer, at det er konfirmationskortene der er gang i hjemme hos mig.

Variationen af kortene er selvfølge utallige...
Jeg har haft gang i nogle nemme kort efter samme opbygning og lavet med mine rester 
- det er jo noget vi godt kan lidt :)




Dette er virkelig nemme kort, hvor jeg har brugt min nye lækre Spellbinder die som base på kortet.

Kortene er lavet af papir fra bla. Basic Grey - Kissing Booth & Pion Design.
De er simpelt pyntet med en blomst, blade,  et lille metal kors og Konfirmations sticker i sølv


Desuden har jeg lavet endnu et kort med en sko :)


Papiret fra 4heures37 passede perfekt til en pige som ELSKER mode & tøj :)
Der er pyntet med en lille rosa blomst, smal brun blonde langs skoen og et banner. 

I kan finde det i Anjas Hobby Webshoppen eller kontakte Anja via mail.


Dorthe

Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) 
Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team 
Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

5 kommentarer:

  1. De enkle kort er bare så flotte. Så elegante og stilrene. Og det kan jeg godt lide.
    Skoen er bare så fin og lige til en pigekonfirmation. Super.

    SvarSlet
  2. Super flotte kort. Jeg er vild med den die, du har brugt :)

    SvarSlet
  3. Fine kort, den Spellbinder er superflot...... uha... behov behov behov.......

    SvarSlet
  4. waw hvor er det nogle flotte konfirmationskort du har lavet i forskellige variationer, den Spellbinder er sååååååååå nice waw
    Det kort med skoen, er jeg også vild med - det er så godt.
    Rigtig flotte kort du har lavet Anja:)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare fine- også selvom de har været nemme at lave :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails