onsdag den 14. september 2011

Nyt medlem i Designteamet

Wow sikken en annerkendelse det var, da Anja spurgte om jeg havde lyst til at være en del af hendes Designteam. Og selvfølgelig havde jeg det ;)
Jeg hedder Signe, er 26 år gammel og bor i Gårslev, en lille flække mellem Vejle og Fredericia. Jeg bor sammen med min kæreste, vores vidunderlige datter og et kæmpeskrummel af en hund.
Kreativitet har nok altid været min svage side, når jeg har set noget nyt har det da skulle prøves ;) Så jeg har gennem årene har lavet mange forskellige kreative ting, men for omkring 5 år siden faldt jeg helt og holdet for Scrapbooking. Og det er nu denne skønne hobby der fylder mit liv ud.
Det første mange år har jeg kun lavet LO's, men for omkring 1½ år siden blev min scrapverden for alvor udvidet, og nu laver jeg stort set alt. LO, kort, æsker og alt muligt andet. Når jeg ser noget nyt, så skal det da prøves ;)
Min stil er mest Vintage, og det er sjældet at sværten ikke bliver taget i brug, Ligesom at blonder, blomster og alt det andet også ofte bliver brugt.
Udover at have fået det ære at være med i Anja's designteam, er jeg også designer hos Vintageudfordringen.
Jeg glæder mig til at lave bidrag til bloggen, der kan være med til at inspirere jer.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails