onsdag den 14. september 2011

Lidt juleforberedelser...

Skrevet af Signe Bendorff

Da jeg fik fat i det nye lækre julepapir fra Graphic45, kunne jeg ikke lade være med at lave lidt juleforberedelser. Derfor har jeg med papir fra serien fremstillet lidt forskelligt.

Juletags




Jeg har lavet 3 forskellige tags der er pyntet med papir fra Graphic45, bånd, kageservietter, bølgepap, charms, bogsider osv. Det helle er sværtet med Distress Ink, Vintage Photo.


Julekort
Her er der igen brugt Graphic45 papir på en brun base. Jeg har pyntet kortet med juletræer af Marianne Design samt bånd. Et meget enkelt kort.

Juleæske



Til sidst har jeg pyntet en papæske med papir fra Grapic45. Jeg har brugt motiverne fra blokken til at sætte på æsken, der herudover er pyntet med Marianne Design juletræ, blonde, Retro Flower punch, rensdyr die osv.



Tak fordi du kiggede med. Nu håber jeg at du er klar til at gå i krig med juleforberedelserne.

3 kommentarer:

  1. Wow, hvor er de bare nogle smukke tags, dejligt julekort og en spændende æske.
    Tak for dejlig jule inspiration.

    SvarSlet
  2. Supersmukke ting. Både tags og kort er bare så fint pyntede - og lækkert papir der er brugt.
    Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  3. Lækkert papir og nogen rigtig fine ting du har lavet med dem.Måske jeg snart skulle begynde på julekortene :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails