fredag den 17. august 2012

Uha der sker for lidt.

Uha der sker for lidt på den kreative front....Jeg arbejder rigtig meget og det bliver hverken til søvn eller hygge, så igår og idag tog jeg et par timer hvor jeg lod pligter og alt andet ligge og hyggede med at lave lidt kort, det er altså bare kræs for sjælen...Rigtig god weekend til jer alle derude jeg skal desværre på arbejde flere steder denne weekend så får ikke set solen imorgen, men håber da i andre får godt glæde af den.
Jeg har liftet disse efter noget fra Pinterest

Det har jeg også med disse------------------

Disse er helt ens og jeg syntes stadig det er sjovt og se hvor forskellige de er ved bare at sværte kanterne på det ene og ikke på det andet:-)










Tak fordi du kikkede forbi vores blog :) Kreative Hilsener fra Anja og mit dygtige Design Team - Besøge vores netbutik: www.anjashobby.dk

6 kommentarer:

  1. Flotte kort!! Pinterest er super at lifte fra :)

    Ja, der er stor forskel på de to kort, hvor det ene er med og det andet uden sværte. Utroligt at så lille en ting, kan gøre så stor forskel :)

    Håber du får bare lidt tid til at nyde sommervejret i weekenden.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Ejjj de super lækre!!!

    De må gemmes som inspiration..
    Rigtig god weekend..

    SvarSlet
  3. Flotte kort, især de første. Dejlige farver.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Tak for kigget, det er nogle rigtig søde kort, og de midterste har jeg straks liftet, jeg var på blog-kiggeri som lidt "overspringshandling" inden jeg gik i gang med et kort jeg skal bruge i morgen, og vupti der var jo lige et jeg kunne bruge - så mange tak

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte, og lækre friske farver du har brugt på de første

    SvarSlet
  6. Flotte flotte kort - og ja det er utrolig hvad sværtede kanter kan gøre. Jeg får nok heller ikke set solen meget for jeg er blevet syg - ØV.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails