fredag den 27. maj 2011

Vedr. Butikken i Sønderborg

Efter mange svære overvejelser, må jeg se i øjende at min drøm om en fysisk butik i Sønderborg, ikke er nogen god kombination med et travlt familieliv, 5 drenge og en ellers meget tålmodig mand.
Derfor er det med triste tanker, at vi har valgt at lukke butikken i Sønderborg, men intet er vigtigere for os en en velfungerende familie, og det har været specielt svært for vores handicappet søn på 16 år. ♥♥♥

Vi starter ophørsudsalget i butikken i Sønderborg med et brag!!!

-50% rabat på alle varer!!!
(Tilbudet gælder kun for butikken i Sønderborg!)

Åbningstider:

Lørdag den 28. maj kl. 10-13
Onsdag den 1. juni 11-16
Torsdag den 2. juni Lukket
Fredag den 3. juni 11-17.30
Lørdag den 4. juni 10-13

Herefter lukker butikken og alt salg vil fremover ske via net-butikken

Jeg håber på at se rigtig mange af jer i butikken, fyld bilen op med veninder og kom og gør et kup!!!

I finder os her:

Anjas Hobby
Rønhavegade 4 tv
6400 Sønderborg

I butikken modtager vi Dankort, Visa og kontant betaling

Får vi ikke tømt butikken i Sønderborg, vil der efterfølgende komme et fordelagtigt restsalg i Net-butikken.

Vi vil gerne understrege at vi forstætter for fuld styrke med Net-butikken og der er allerede flere spændende nyheder på vej...

Der kan i den kommende tid være udsolgte varer og små forsinkelser på leveringerne, men vi opdatere løbende varelageret, skynder os på posthuset og vedlægger en lille overraskelse i jeres pakker ◕‿◕

Kreative Hilsener fra
Anja ◕‿◕

2 kommentarer:

  1. Det er godt nok ærgerligt, men jeg forstår dit valg.
    Familien er altid det vigtigste og det er korrekt er prioritere det fremfor butiksdrømmen, tænker jeg.

    SvarSlet
  2. Tak for i dag. Det var en rigtig fin oplevelse, og jeg har en masse dejlige varer med hjem.
    Nu håber jeg, du finder lidt tid og ro til familien - og sandelig også at drive din butik videre fra nettet.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails